Fin och härlig vårdag

Hej kära bloggvänner. Hur har ni det där ute?
 
Nu byggs och borras det här hos mig och jag ska äntligen få en ny dörr. En stor och stark säkerhetsdörr att skydda mig från världens faror. Den gamla dörren, med det 50 år gamla underlåset, in-joxxat med silvertejp - skitdyr att laga enligt låssmeden, känns som en välinvesterad bortprioritering nu när dörren byts ut. Och min hubbe behöver inte oroa sig mer att jag somnar med dörren olåst.
 
I dag har jag äntligen bokat in sista-mötet med gyn (det tog tid för oss att få till det där spermaprovet) men blev besviken när det inte fanns tid förns början på maj. Vill ju liksom veta nu om jag kan få barn eller inte. Om det är nån vits att sälja lägenheten eller ej.
 
Nu ut i solen med mor. Stockholm är härlig när himlen är blå.
 
Se, så fint det blev. Före och efter.

Kommentarer:

1 Escapingreality-ett nytt liv i Shanghai:

Är lägenhetsförsäljning beroende av hur svåt/lätt det är för er att få barn? Jag förstår inte riktigt. Lycka till i alla fall!

Svar: Tack. Ja, på sätt och vis. Lite förenklat handlar det om ifall jag behöver pengar till IVF eller inte. Om att satsa på förändring eller status quo.
Wictoria

Kommentera här: