Från cocktails till något helt annat

Jag har fått bajs i ögat. Alltså jag har gnuggat mig i ögat med samma hand som jag hållit katten under rumpan när jag lyft honom. Det är min teori. Nu är ögonlocket svullet, rött, kliar och skaver, och de går runt och sjunger Du lilla bajsöga här hemma. Jag känner mig som Alan i 2½ men.
 
Annars har dagen varit fin. Vi har spenderat dagen i sängen, tagit en långpromenad på söder och lyxat till det med fiskpinnar och pulvermos. 
 
Och så har jag fått svar på mitt blodprov. Enligt denna ligger mitt sköldkörtelvärde på övre delen av normalvärdet, men ändå högre än vad som är optimalt för fertiliteten. Veckans läxa blir alltså att a; alltid tvätta händerna efter spontant lyfta-upp-i-famnen-gos med katten, b; SLUTA GLÖMMA ta levaxin.
 
 

Kommentarer:

1 Camilla:

Haha, ops, låter inte som en hit hörru ;)

2 Camilla:

Och tack för att du röstade :) Vi vann, tjihoo! Sonen blev så glad!

Svar: Jamen självklart :) Vad roligt att ni vann!
Wictoria

Kommentera här: