Solokvist lördag.

Ja, här sitter jag och prokrastinerar. Får ingenting gjort. Sitter med datorn i sängen med tv:n på i bakgrunden. Och klockan är snart fyra! Jag måste städa, tvätta, gå till apoteket och köpa batterier.... Men jag kommer ingenstans. Är som fastgjuten. Mannen är med barnen och jag är ensam hemma.  
 
Jag borde gå till gymmet, men tänker att städning är ju som gymma...typ.
 
Men jag har varit duktig också. Har sakta men säkert börjat ändra mina matvanor - på doktorns inrådan, och har inte ätit en pinal godis, glass eller läsk och liknande sen i torsdags. Stekte ägg till frukost gjorde jag idag... så det håller mig mätt längre.
 
Ikväll får det bli morotstavar med dipp. Det ser jag fram emot!
 
  

Kommentarer:

1 Joe:

Bra jobbat med kosten! *pepp pepp* de är inte lätt, men absolut värt det. Själv körde jag 21 dgr socker-detox med avslut igår....Ibland såå jobbigt, men stolt blir man när man lyckas.

Svar: Tack snälla! Men gaaah vad det är svårt. Att sluta röka var en barnlek i jämförelse. Vad duktig du är som klarat 21 dagar. Kudos till dig.
Wictoria

Kommentera här: